Candanotemm tombiktombikelleri kızım 7.aydan beri uyanıkken asla istemiyor. Sadece gece uykusunda verebiliyorum
kenankaan tombiktombikelleri bizimki 16 aylık, her yemeğin üstüne illa bir biberon içmek istiyor. Engellemiyorum şimdilik, içmesine müsade ediyorum. Günde 4 sefer olmak üzere her birinde 120 ml içiyor
Dorukveannesii tombiktombikelleri oğlum 16 aylıktı bıraktık doktorumuz bir yaşından sonra süt içebilir artık demişti birkaç ay daha verip bırakmıştık
kenankaan Kubrardvan yemeğini etkilemiyor, yine aynı şekilde yiyor. Biberonu yemeğinin üzerine veriyorum 120 ml veriyorum normalde ayına göre az, ama bı şekilde verince normal yemek yeme düzenini bozmuyor
Deletedmom27337 tombiktombikelleri ek gıdaya başladık 7. Ayına girer girmez kendi bıraktı uykusunda bile içiremiyorum malesef
FBI tombiktombikelleri ben 11 aylıkken bıraktım formül mamayı çok da aramadı bizimki sıkıntı yaşamadık evin bütçesine de iyi geldi açıkçası bilseydim bu kadar kolay vazgeçeceğini daha erken bırakırdım 😃
Deletedmom27337 tombiktombikelleri bende keike biraz daha devam etse diyordum 🙄 ya açsa die zorluyorum hala ama tık yok
mom54546 tombiktombikelleri evet doktorumuz 3 yasına kadar veriliyor dedı o vakde kadar ver drdı bende oyle yapıcam aptal il kullanıyoruz aptsmılın son numarasıda 3 yaş zaten