Burayla çok alakasız bu konu biliyorum ama canıma tak etti hiç bir çözüm bulamıyorum. Bu kansızlar zamanında annemi aradılar. Evde kullandığınız internetin yanında TV pakediniz de var ama kullanmadiginizi görüyoruz tamamen ücretsiz bunu zaten siz internet parası içinde ödüyorsunuz gelelim bağlayalım boşuna parasını ödemeyin en azından kullanın dediler. Annem bana sordu yazık kadın böyle şeylerden anlamaz. Bende ücretsiz mi diye sordum arayan kişilere. Kesinlikle ücretsiz dediler bizde kabul ettik. Gelip bağladılar orda bı alavere dalavere yapmışlar 2 tane ayrı paket bağlayıp 2 ayrı kutu getirmişler eve. Yani ikisinin de faturasını işletiyorlarmis. Bide bizden habersiz 36 ay taahhüt yapmışlar. 2 paketin cayma bedeli 600-700 lira yapıyor. Biz ücretsiz sandığımız için fatura işlemiş işlemiş sonunda ödenme yapılmadığı için yayın kesilmiş. Bizden habersiz herşeyi yapmışlar şimdi kapattrmak istediğimiz için işi yokuşa sürüyorlar. Sürekli işleme aldık diyip oyaliyolar. Tüketici hakem heyetine başvuru yaptık savunması istendi yazıp duruyor orda. Ya bu devlet nerde resmen dolandırıldik daha da bunlar iptal etmiyor TV paketini. Allah aşkına bu dolandiricilardan nasıl kurtuldunuz sizinde basiniza geldi mi böyle bişey. Annem ağlayıp duruyor benim yüzümden oldu bu TV paketiniz bağlatma isi ben ne biliyim bunların bizi dolandiracagini