Mom544154 18 ayını doldurdu kızım . Kız demeye bin şahit lazım , çok afacan ve yaramaz . Ufak tefek ama atom karınca . Çıkmadığı yer , karıştırmadigi dolap çekmece kalmiyor. Benim en büyük şansım 15 ve 10 yaşında büyük cocuklarimin olması. Tek başıma bakiyo olsam delirirdim. Asla kendi kwndine oynamıyor. Dubleks evde oturuyorum, sürekli yukarı çıkıp inmek istiyor. Oyuncakla alakasi yok ,uzun zamandir da yeni bişey almadım . Resimli kartları yedi, bul taklari fırlatıp attı, bebeklerin elbisesini soyuyor, scooter i ordan oraya atıyor. 2 gün önce sütten kestim ,sanki bı tık daha iyi şuan , beni biraz saldı gibi ,maşallah diyeyimde