haticenurela yok hiç birşeyin alamazsın canım ben korona oldum ne yediğimden ne içtiğimden birşey anlamadım grip olduğunda bile biraz alıyorsun bunda tat koku almak diye birşey yok tabi benim öyleydi kişiden kişiye fazlalığı değişir mi onu bilemiyorun