Cihaninannesiii çok Samimi ise gidiliyor canım benim de bi komşum ailem gibidir 20 günlükken falan gelmişti bana ondan öncesi de hergün kapımı çalıyordu zaten o da hediyesini alıp gelmişti,pastayı bilemedim bi tencere çorba falan mı yapsan acaba çünkü insanın çok ihtiyacı oluyor böyle şeylere,bende bi kere çok yakın arkadaşıma bi tencere etli çorba ve ıslak kek yapmıştım