Bebeğim 7 aylık 1 ay oldu ek gıdaya başlayalı son 4-5 güne kadar çok güzel geldik neredeyse tüm sebzelerden tattırdım blw + klasik bi arada giderek. İki türlü de yiyordu ama son 4-5 gündür elimle minik minik de versem kaşıkla da versem kendi eline de versem reddediyoe şöyle bi inceliyor vereceğim şeyi. Ya ağzını kilitliyor ya kafasını sallıyor sağa sola 😞 zorla yedirmek istemiyorum yok mu bunun bi çözümü kızlar