Asil94 ahh aynı durumu yaşadık 2 ay 8 günlük bebeğim. Fototerapi gördük yine düşmedi tam olarak bi çok doktora gittik sürekli bizi korkutup durmadan bi çok tahlil yaptılar ama çok şükür hep temiz çıktı en son bi doktor artık korkacak bir şey yok 2 . Aydan sonra geçecek hiç merak etme dedi öyle de oldu çok şükür atlattık. Tahliller vs temiz çıktıysa eğer korkmayın yavaş yavaş geçecektir ki zaten sarılık en son gözlerde kalır ve oda yavaş yavaş biter 🌸