Bebeğim dusuk kiloda doğduğu icin biz 15 dk meme ve ardindan 30 cc mama ile başladık. Mamayı şırınga ile verdik. Doktor sarılık ve kan şekeri düşmesine karşılık 2-3 saatte bir mutlaka beslenmesi gerek demişti. Bebeğim çok uyuyordu o zamanlar uyandırıp beslemek için epey çaba sarfettik. Çok şükür sarılık olmadan atlattık