Kızlar selam, bebeğimin 21 günlük ve bulunduğu oda baya güneş aliyo. Bebekler için güneşin kemik gelişimi açısından sağlıklı olduğunu düşünüyorum fakat bu güneş banyosu olayı eve vuran güneş ile ilgili değil dimi? Çünkü doktorlar yavaş yavaş günde 2 dakika ile başlayarak güneşe çıkartın diyo. Benim bebiş tüm gün evde güneş alıyo fakat hem çıplak değil hemde güneş direk vurmuyo perde cam var sonuçta. Yani kısaca sorum şu tüm gün bebisime evde güneş gelse sorun olur mu?