Merhabalar oğlum 10 aylık.5-6 gün önce hafif seyreden ateşimiz vardı kontrol altına alıyordum fakat 4 gün önce gece mamaya kalktığında çok ateşi olduğunu farkedip ölçtüm 38,6 çıkmıştı hiç beklemeden acile gidelim dedik ve kaldırdığımda ağız dolusu kustu. Arabaya bindik yine kustu. Acilde calpol ve kusmaması için ilaç içirdiler yarım saat bekleyelim dediler iki üç dk sonra ilacıda kustu. Alttan fitil verdiler 20 dk bekleyelim dediler beklerken artık mide boş olduğundan sarı su kustu. Sürekli kusuyor diyorum doktora ama kusması önemli bişey değil deyip bekletti. Artık mide de su da kalmayınca boş boş öğürmeye başladı eve gidesiye kadar. Antibiyotik iğne yapsam faydası olmayacak 5 gün kullanması gerekiyor dedi. Zaten bizde iğneyi kabul etmedik. Sabah oldu öğlen kendi doktorumuza çıktık. Antibiyotik şurup yazdı eğer şurubu kusarsa iğne de yazayım iğne vurulsun tatile giriyoruz nolur nolmaz elinizde bulunsun dedi tamm dedik. Son bir haftadır elleri sürekli kulaklarında. Diş mi geliyor diyorum bakıyorum bişey yok gibi duruyor ama felaket kaşınıyor hiç böyle yüksek ateş olmamıştı iki üst iki alt dişimiz var. Sün üç gündür de hiçbirşey yemşyor reddediyor aç kalıyor en son 8 gibi içti mamayı ne versem istemiyor aç aç uyudu şuan. Ateşi iki gündür düştü çünkü iki gün önce bende artık şuruplar fayda etmeyince fitil vermiştim. Kana da bakılmadı şuan hasta hiç ellemeyelim 1 yaşında alırız kanı dedi doktoru. Ama enfeksiyon varmı yokmu ondan mı böyle yapıyor bilmiyorum.