Ya bendemi böyle herkeste mi aynı bir posta yorum yapicam uzun uzun onca yazdığım şey ikidir boşa gidiyor yazma ekranı direk kapanıyor elim haliyle başka sekmeye değiyor bütün hepsi boşa gidiyor bunu yazarken bile 3 kere kapandı kendi kendine sizde de aynı mı