Hahahahahajja Bir yaşında, istediği bişey olmasın kıyameti koparıyor,çok bağırıyor. nasıl bırakır bunu yoksa bir dönem sonra kendi bırakırmıı?
Rengin Hahahahahajja hem yaşının vermiş olduğu bir şey hem de bağırirsam yaparlar kafası. 😂 Kararlı olun istediğini bu şekilde yaptirnaya alisiyorlar sipalar
1kralice Hahahahahajja üzerine gitmeyin, asla hayır bağırma demeyin. Tam zıt olarak bir tık sessiz tonda konuşun. Bunu oyun haline getirin.. eşiniz eve gelince sessiz sessiz konuşun, bağırarak istediği şeyleri yapmayın. Birsüre sonra empatisel yapmayacaktır:)