Bir_prens_bir_prenses Ben pandemi yardımı başvuru yapmıştım şimdi şans eseri gördüm e devlette 7. Ayda yatırılmış durum uygun olarak görünüyor ama yeni gördüm hala çekebilir miyim bu parayı bilgisi olan varmı?