birtutamsac Ben 3,5 yaa kadar emzirebildm sütüm kesildiydi stresten oglum kolikti.hazir mama vermeye baslamistm 4 ay baslamak zorunda kaldik et gidaya halbuki o kadar erken önermiyorlar burda eger anne sütü var ise;bnde baslarda itarazlar yasadm Bide istiyoruz ki cocuk hemen yersin ama Oda hakli yepyeni Bir tat hic yememis zamanla aldi istikrar sabir cok önemli Ama ona zaman taniyarak rahat olmaliyiz aslinda zamanla farkediyorsunuz ki o ne zaman hazir ise ozaman hersey basliyor onun hazir olmasini bekleyin…