Meski aslında genel olarak sarımsak antibiyotik etkisi olduğu içim her hastalıkta kullanılabilir, ben oğlum nezle olunca da yaptım, ateşlenince de, öksürüğü olunca da. Her birinde ayrı ayrı faydasını görmüştüm. Kendim hastayken de yapıyorum bana bile iyi geliyor