Merhaba sevgili anneler 3,5 aylık bebeğim var dün gece 4 saat ağlama krizi yaşadık gazı var ayaklarını çekiyor masaj yapıp attık çoğunu kakada yaptık aç ağlıyor memeye yaklaşınca tekrar bi kriz zorlamadım kucakta evi gezdik nafile nurse harveys şuruptan 1 tatlı kaşığı verdim gece 10 dk içinde uyudu 2 saat sonra uyanınca herşey normale dönmüştü taki 1 saat önce yine aynı kriz ( emmek istiyor farkındayım ama çok ağlıyor ) bu konuda bana yardımcı olurmusunuz. Şimdiden Teşekkür ederim