Aselduru88
Oğlum 15 aylık, geçeli 1.5 ay kadar oldu, daha önce sabah 6 da uyandıysa, geri 8 de çok rahat yatabiliyordu, bu zaman aralığı uzadı, 6 da uyanınca en erken 10 da uyuyordu artık ve 2.uyku bitişi haliyle 17.30 18.00 i buluyordu, böyle olunca gece de geç uyuyup üstüne gece uyanmaları oluyordu. Bunların hepsi bir araya gelince tek uykuya düşürmeye karar verdim, sabah 6-7 arası uyanır oğlum, öğlene doğru 11-12 arası uyuturum 2-3 saat arası uyuyup uyanır, akşam da en geç 20.30-21 arası uyur. Hâlâ 2 uyku yaptırsam çok rahat uyur da, gece dengemiz bozuluyor.