Gmzmtn Benimde bebeğim yeni doğduğunda grip olmuştu ben bol bol ıhlamur ve ballı zencefil içmiştim sık sık emzirmiştim ateşide vardı hafiften sürekli takip ettim burnu tıkalıysa yattığı odaya soğan doğrayıp koyabilirsin biz bu şekilde iki günde atlattık ama hırıltısı vs varsa doktora götürmelisin canım