Kızlar kullanıp memnun kaldığınız kahve makinası öneriniz varsa paylaşırmısınız
Oyacan34 bende karaca hatır hüps kullanıyorum közde kahve ve sütlü kahve modu var
Oyacan34 fakir var bende cok memnunum
Oyacan34 benim de fakir, çok memnunum 👍🏻
Oyacan34 Bende fakir kullanıyorum memnunum
Ben fakir almıştım çok memnunum
Oyacan34 fakirden almıştı annem bana. Gayet güzel