aylul0 Kızlar doğum tarihinden mi yoksa tahmini doğum tarihinden itibaren mi hesaplanması gerekiyor? Mesela bebeğim 38+3te doğdu, 40 haftalık doğmadı. 11 gün geriden mi gelir atak zamanları?
Sevgiyumagim aylul0 benim bebekte 41+3 te doğdu ne zmaani yazicam. Tahmini doğum tarihimi yoksa doğduğu mu
Fata2014 aylul0 doğması gereken tarihi giriyorsunuz yani hesaplama yaparken 40 haftayı baz alacakınız
aylul0 sadeturkvatandasi yani mesela 12.hafta atak haftasıysa bizim o atak haftası 11 gün sonra gelecek
sadeturkvatandasi aylul0 aynen atak haftaları 40. Haftada doğmuş bebeklere göre hesaplanır sizinki erken doğmuş daha 11 günü varmış, yani 11 gün daha geçmesi lazım denk gelmesi için
AHSENMOMS aylul0 HAYIR siz tahmini doğum tarihi üzerinden hesaolayacaksjnız örn 38 haftada doğum yaptınız 2 hafta daha ekleyeceksiniz