Kubracn24 Öncelikle cok gecmis olsun, benim de oglum 1 hafta once rahatsızlandı grip oldu once yuksek ates sonrasında burun tikanikli, akinti, oksuruk seklinde. Atesi varken atesini dusurmeye odaklandik sonrasında da surekli burun temizligi yaptım, sterimar baby kullandik okyanus suyu icinde baska bir sey yok. Doktorumuz muayene edip sonrasinda aferin verdi bize ama ben doktor tavsiyesi olmadan ilac kullanilmasina karsiyim o yuzden sizi bu sekilde yonlendiremem ama buhar makinamiz var onu actim odanin nemini yukseltmek iyi geldi, bir yarim sogani kesip ustune karanfil koydum o da iyi geldi, doktorumuz ihlamur verebilirsin dedi ihlamur icirebilirsiniz bogazi yumusar. Eger gecmiyorsa da doktora gidebilirsiniz bi muayene olur cok gecmis olsun🌸🌸