Aylinyuksel_57 Bebeğimi ilk göğüste emziriyorum gazını alınca kusuyor bu normal mi bazen de emdikten sonra veya zorlarsam çok çıkartıyor nedeni ne olabilir gaz ilaci veriyorum kustuğu için o da gidiyor
Burcumirac Aylinyuksel_57 Reflu olabilir bebeğinizde benimde ikizlerim var birinde reflü var bu yüzden kusması var beslendikten sonra
[silindi] Aylinyuksel_57 kuçukse fazlasını artıyordur benim bebeğim her emdiğinde gazını da çıkarsam kusardı suan 8 aylık ama 5 aylık ta kesmişti
Bebegimicin1 Aylinyuksel_57 benim oğlumda öyleydi ama az kusardı ağzından fışkırır gibi kusuyodu 3 gündür aşıro ve fışkırı gibi kusuuo sanırım yine reflüden doşayı birde doğdugundam beri reflü yatagında yatırıyorum tekrar doktora götürücem reflü için ilaç bermişti eşim reçeteyi kaybettiği için alamamıştık yine ilaç vermelerini isticem 32 günlük benim bebeğimde
Newamom Aylinyuksel_57 muhtemelen reflü dür benm bebeğim 4 aylık ve hala aşırı derecede kusuyor her gün 1 makina çamaşır yıkıyorum Önlük yetişmiyor doktor reflü demişti ve fizyolojik bir durum olduğunu söylemişti ilk başlarda korktum ama kilo alımı iyi olduğu için endişe etmedim. Bu arada maflor adında bir ilaç vermişti 1 ay kullandık fakat hiçbir etkisi olmayınca ben bıraktırdım. Kilo alımında problem yoksa korkma.
Aylinyuksel_57 [silindi] 2 aylık şuan yeni başladı öyle fışkırır gibi kusma her emmede de yapmıyor akşamları genelde .tesekkurler cevap için
Bebegimicin1 Aylinyuksel_57 gidebiliyosanız drken gidin bence 1 .2 gün brklemeyin boşona ne siz yoruşun nede bebeğin emdiği süt mama boşa gitsin ben nezaman nelki geçer bi kaç gün daha bekleyeyim dediğmde hep daha kötü oluyolar
Aylinyuksel_57 Newamom aynen kilosu iyi zaten her emmede yapmıyor allahtan arada ama baya çıkartıyor korktum ondan teşekkürler