Bebeğim 2 aylık. Bikaç gündür gündüz çok ama çok zor uyuyor. Uyusada 5 dk uyuyup uyanıyor. Sizde durumlar nasıl. Uyku konusunda fikir verebilcek kimse var mı? 4 yaşında bi oğlum daha var. Hiç ilgilenemiyorum. Eşyalarımı toplayıp anneme gidesim var😪😪😪