9.5 aylık kızım üç gün ateşlendiydi,doktora gittiğimizde boğazı kızarmış dedi doktoru antibiyotik ve ateş düşürücü verdi. Antibiyotik kullanmadım sadece ateşi 38.5 üstüne çıktığında yani iki üç kere ateş düşürücü verdim. Dün çok şükür hiç ateşi çıkmadı iyileşti heralde dedim ama dünden beri vücudunda ve bugün de yüzünde kırmızı lekeler var ateşten sonra olması normal mi, internetten baktığımda kızamık 6. Hastalık vs diyor başına gelen var mı?