Merhabalar, oğlum 10 gün sonra 18 aylık olacak . Oğlum tam bir meme delisi ve bu yüzden ek gıdayı reddetme vardı . Ayrıca sürekli memede olduğu için biberon çürüğü oldu ve üst 4 dişi tamamen gtti ve yanlara sıçramaya başladı .doktorumuz 2 ay önce artık memeyi keselim dedi bu yüzden ben kıyamadım .Baştan emme sürelerini zamanlarını kısaltmaya çalıştım ama malesef yapamadık. Birden kesmem gerekti .4 gün önce sirke sürdüm baştan 2 3 saat emmedi sonra dayanamadı o şekilde emdi bende emmesini bıraktırdım o an . Ve rimel sürdüm uf oldu dedim bugün 4 . Gündeyiz ilk iki akşam sıkıntı yaşadık onun dışında 2 gündür gece kesintisiz uyuyor yemek yiyor düzene giriyor yani . ben o sirke sürdüğümde emdikten sonra çektim göğsümü başka şeye yönlendirdim emzirmeyi bıraktırtıktan sonra da rimel sürdüm şimdi diyorum ki keşke son kez doya doya emseydi içimde vicdan azabı oldu resmen . Şimdi bir kere emzirsem sonra yine bıraktırsam sıkıntı yaşar mıyız ? Siz olsanız ne yapardınız? Çocuk oyuncağı değil farkındayım oğlumu da kötü etkilemek istemiyorum ama içimde kaldı resmen huzursuz oldum