_hazal_kya Selamun aleyküm ☺️ bebeğim 2 buçuk aylık. Sıçraması normal tabiki ama aşıdan sonra daha da arttı sanki ses duyduğunda veya duymasa bile sıçrıyor uyurken uyanıyor sık sık o yüzden. Aynısını yaşayan var mı?
Asafeymeninannesii _hazal_kya Aleyküm selam 🌺 Aşı sırasında çok ağladıkları için yaşardım ben bu durumu.(korku) Sabahına normale dönerdik 😊
dwoz _hazal_kya bizde aynı durumdayız bazen sıçraması vardı ama 2. ay asılarını oldu ondan sonra cocuk bı cıtta korkup sıcrıyo bende bol bol okuyup onun yanında cok ses cıkarmamaya calısıyorum elimden başka bişe gelmıyo