EzgiEsilaAsel Covid aşısı oldum ilk doz emziriyorum kızım 30 günlükken oldum hemşire emzirebilirsin dedi ama aşıdan sonra devamlı ağlıyor emerken ağlıyor devamlı böyle Bi sorun yaşayan oldu mu aşıdan mı kaynaklı acaba aşıdan önce böyle yapmıyordu hiç 😪