Alyosunannesi11 Kızlar WiFi işığı yanmıyor ve wifiye cihazı görmüyor bağlayamıyorum resetledim olmuyor başına gelen varmı
Dkk Alyosunannesi11 önce modeminizi resetleyinzx . Sonra 2 tuşa aynı anda basarak robotu. Telefondan robota bağlanıyorsunuz sonraki adımları takip ediyorsunuz
vera66 Alyosunannesi11 wi-fisinizi kapatıp açın sonra makineye şarj istasyonunda çekip cihazı kapatıp açın ve açılınca iki tuşa basıp wi-fi sıfırlarına sonra biraz bekleyince kendine geliyo genelde evdeki net zayıf olduğunda o hataya düştüyo çok sinir bozucu