Aydiles kubrayasemin erkek bebeklerde genellikle anne sütünden dolayı şişermiş, benim bebeğimde de olmuştu, doktor kesinlikle ovmayın sıkmayın ellemeyin dedi sadece kızarıklık olursa getirin dedi, bence sizde ovalamayın
Cmre kubrayasemin kesinlikle ovmayın sıkmayın dokunmayın Allah korusun iltihaplana bilir. Benim kızımdada vardı hatta süt bile geliyordu doktor kesinlikle elleme hem iltihap olu hemde canını yakarsın dedi . Zaten zamanla geçti gitti kendiliğinden
Elifsu kubrayasemin ben ovulması gerektiğini biliyorum çok çok hafif hiç bastırmadan okşar gibi ovdum ben arada sırada. Çok şişerse ağrı yapar bebeğe diye biliyorum.