Merhaba arkadaslar
Kızım 1 yaşinda dün sabah üst dişlerinin üstünde kan vardı bugünde çarşafına salyası akmış çok az da kan vardı. 2 gündür geceleri 10 kere uyaniyor ve ağlıyor gaz çıkariyor sanki en başa kolik gazli günlere geri döndük 😔 gün içinde mızmız olsada oynuyo güzel uyuyor. Sert bişeyler ısırdığı zaman ağlıyor 2 köpek dişi şiş ve beyaz dişleri görünüyor ama 3 aydır bi patlamadı bu dişler. Sizlerde de oldumu ayni şeyler acile gitmelimiyim . Çarşamba menenjit aşısı tekrari vuruldu 4 gün ateşi oldu bide bu kan ve gaz olunca endişelendim. Perişanım 4 gündür uykusuzluktan bayılicam artik 😔