Ecrin21 benim oğlumda yarım dil bağı vardı yani emmesine falan engel olmuyordu. Çocuk cerrahisi 1yaşından sonra getirin, hecelemede sıkıntı çekiyorsa o zaman keseriz demişti. Daha sonra 3 buçuk aylıkken sünnet yaptırmaya karar verdik, doktorumuz madem ameliyathaneye girecek, girmişken dilbağını da halledelim dedi. 10 dk lık Bi işlem. Çıktığında meme emmesinde sıkıntı olmadı. Hatta herhangi bir pansumana bile gerek kalmadı