Arzumca344 valla ben bebelac kullanıyorum 20 gündür emzirdiğim zamanlar gibi acıkma süreleri gece daha tok o kadar. Ama memnunum bakım kontrolde kilo almışımı gelişimi nasıl ona göre yarıyor mu yaramıyor mu bakıcam. Ama memnunuz tadını da çok seviyor severek içiyor. Şuan için değiştirmeyi falan düşünmüyorum.