Furug Öncelikle geçmiş olsun. Ben atom çorbası diyoruö bol sarımsak kereviz yaprağı ve tavuk etini haşlayıp blender dan gwciriyorum . daha sonra soğan ve sivri biberi, rendelenmiş havucu küp küpkesilmiş domatesi tereyağı ile azıcık kavuruyorum daha sonrahazırşadıgım tavuk suyunu eklıyorum sulandırıyorum sevdıgımız kıvama göre içersinede tel şehriye atıyorum bir de kimyon zencefil karabiber limon suyu ile de tatlandırıyorum tam bir şifa çorbası oluyor zaten tavuk sıyu corbası gribe birebir iyi geliyor