Forumda her cocuk hasta..biz de 2gundur oksuuruk burun akintisiyla ugrasiyoruz.ben bagisikligimizin dustugunu dusunuyorum kizim 2 yasinda cok guzel yemek yerken secmeye basladi artik.
Daha cok corba agirlikli yiyoruz.et suyuna,tavuk suyuna bol sarimsakli corbalar yapiyorum..balik corbasini deneyecegim bir ara
Bu baslik yavrularimiza sifa kaynagi olsun.herkes bagisiklik guclendiren tariflerini paylasirsa guzel olur.
Bir de organik tavuk tercihiniz nereden oluyor ?