Merhaba kızlar , 14 aylık bir kızım var anne sütü alıyor doğduğundan beri ek gidada alıyor şuan ama artık doymuyor bence çünkü sürekli meme diye darliyordu beni üstümden inmiyordu geçen gün mama verdim 150 CC kadar çocuk odanın içinde kendi kendine oynamaya basladi ağlaması kesildi sürekli meme diye 3 gündür sabah kahvaltıdan sonra ve akşam yemekten sonra 150 CC kadar verdim çocuk resmen değişti karnı tam doyunca , yemeğini yedirdigim halde üstüne 150 CC içti bu arada . Ve 3 gündür bez sayısı çoğaldı. Anne sütü yine veriyorum ama ek olarak mama vermeye devam edeyim mi sizce. Sanki anne sütü varken vermemek gerekir gibime geliyor ama dediğim gibi artık mide kapasitesi büyüdü sanırsam benden aldığı süt yeterince doyurmuyor onu. Sizin fikirlerinize ihtiyacım var.