12-ab açıkcası benim oğlum hep enerjik. Yani çok çok uykusu gelmesi lazım ki mızlansın. Mesela uykusu geliyor ama oyun oynamaya devam etmek istiyor. Hatta bazen uyumamak için kavga bile ediyor benimle. Bu aralar gece de çok sık uyanmaya başladı. Acaba zamanı geldi mi diye düşünüyorum.