Kızlar uzun boyluyum 177 boyum var 60 kiloyum eskiden 56 57 arası gidip geliyordum şu an 60 ve basen bölgemde hafif kalinlasma hissediyorum 3 kiloyu oraya aldım galiba. Vermek istiyorum eski kiloma geri gitmek istiyorum. Bu yuzden diyetisyene gitsem herhalde doğru düzgün ilgilenmez iyisin der gönderir. Sizin basit 2 3 kilo verdiren tarifleriniz var mı acaba