Emngcnc Merhaba Anneler oğlum 3 Ay 22 günlük geceden ateşi var ve çok kötü burnu tıkanmış akıyor ve sürekli ağlıyor hasta olduğu va canının ağrısı o kadar belli ki parol ağrı kesici ve ateş düşürücü şurup verdim şuan ateşi yok sayılır ama burnu akıyor halen halsiz ağlıyor lütfen ne yapabilirim iyi olması için ilk bebeğim şaşırdım kaldım 😌
Oykuaygun Emngcnc burun tıkanıklığı için soğanı çok öneriyorlar bu ara. Yarım soğanın içine 5-6 karanfil batırıp odaya koyun
Mom44454 Emngcnc doktora götürmen gerekiyor canım benim tecrübem senin bebeğine yeterli gelmez belki enfeksiyon vardır ne kadar evde tedavi uygulasan boş olur ı zaman antibiyotik kullanmadan geçmez çünkü bir acike götür
Sesaa1 Emngcnc zeytin yağının içine sarımsak rendele yada döv yağından ayak altına sür ve ben odayı hep nemli tutmaya çakıştım tıkalı olmasın diye birde doktor serum pizyolojik damlat burnunu çek dedi ve öyle rahatladı Benim bebeğim 7 günde ilaç kullandık antibiyotik dediki bebeklerde enfeksiyon çok çabuk yayılır önlem alalım süreci uzatmayalım dedi
ipekkizz Emngcnc salgın var tüm cocuklar böyle benim kızımda dahil. Bol bol temizleyin burununu. Onun dısında cok da birşey yapılacagını sanmıyorum kücük cünkü.
Emngcnc Şuraya başka bi post açsaydım yorum. Yağmuruna tutarlardı gerçekten çok kırıldım bi insan tek yorum yapmış ama ekti kaynana aldatma ile ilgili olsaydı ne yorumlar gelirdi 😔
Mevosun_annesi02 Bebeğinizin burnunu serum fizyolojik ile bol bol temizleyin aspiratorle cekmeyi unutmayın geniz akıntısı yapip öksürüğe çevirmesin aynı durumu yaşadık doktorumuzun önerisi bu şekildeydi çok geçmiş olsun 🙏
Elaogemnes Emngcnc odasında bir bardağa sıcak su koyup nane yapı damlatın 10 dk yayılsın alın biraz burun açmaya etki ediyor geçmiş olsun
FatmaKrbkl Emngcnc odanın havasını da nemlendirebilirsiniz bir de doktora danışıp nebülizatörle serum fizyolojik hava verip hava yolunu yumuşatabilirsiniz
Selma_brn Emngcnc Canım ateşini sürekli takip et eğer sürekli inip geri çıkarsa doktora götür eğer emziriyorsan bu süreçte daha fazla emzir benim oğlum 8 aylık bizde geçen öyle hastalandık ateşi düşüp hep geri çıktı doktora götürdüm boğazı kızarmış o yuzden ateşi çıkıyormuş antibiyotik verdi geçti takipte kal şurupla düşüp geri yükselirse doktora götür
cagankusunannesiii Emngcnc belki bambaşka bişeyi vardır bizlerin şunu yap demesiyle hareket etmeyin lütfen doktora götürün şu sıralar salgın ve broşit vakaları çok fazla erkenden götürün derim
Misha Bizde atlattık öksürükte vardı prospan kullandık bitkisel,burnuna fizyolöjik serum ,ateşe parol.En faydalı şeyde banyoda sıcak suyu 10 dk açtım buhar olmasını bekledim çocukla girdim iki dk tuttuk orda iki günde toparladık
Seden Misha prospan şuruptan memnun kaldınız mı etkili mi öksürüğe, daha once kullanmadik doktor verdi dünde. Geniz akintisi öksürük yapiyo iyi gelir mi acaba
Toprakseyran Emngcnc ateşi sürekli çıkıyor diyorsunuz doğal yöntemlerle bebeğin ateşini kafanıza göre düşürmeye çalışmak çok yanlış. Doktora gitmeniz gerek ateş çok tehlikeli.