Happyyavrum 4 aylık kızım sürekli kulakları ile oynuyor keşif zamanı olduğu için mi böyle 1 hafta önce doktora götürdüm söylemeyi unuttum ama rutin olarak baktı kulak içine sıkıntı olsa söylerdi sanırım
Hayatkisa1126 Happyyavrum yok cznim uykusu geldiğinde de oynuyorlar yada dış reaksiyonu dan dolayida kulağa vuruyor kasintisi