Leylla54 Merhaba hanımlar bebeğim 5 buçuk aylık mama kullandığım için bebeğime su da wermek istiyorm çünkü bu aralar idrarda azalma ve koku war bu da susuzluktan olabiliyormuş ama napsam da içmiyor çıkarıyor tekrar sizde böyle bir durum yaşayan war mı
Sesaa1 Leylla54 bir doktorun videosunda izlemiştim farklı farklı kaşıklarla deneyin dikkat çeksin demişti yani tahta kaşık metal kaşık silkon kaşık gibi
Hayatkisa1126 Leylla54 ilaçların içinde damlaliklar varya onunla faln verebilirsin ilgisini çeker icer
Rahimeee Leylla54 ben ilk önce kaşıkla veriyordum sonra sonra kendi içmeye başladı suluktan fikir olur belki