Merhaba herkese
1 aylık bebeğim için doktorumuz biogaia damla kullanmamızı önerdi fakat günde 1 veya 2 kere büyük tuvaletini yapan bebeğim br gece 3 kere yaptı. Ağlama krizlerimize çözüm oldu fakat bu sefer bağırsaklarda bir sorun olur mu acaba diye düşünüyorum. Kullanan varsa bir bilgilendirme yapabilirmi acaba ?