Merhaba canım anneler, kızım bugün 34 günlük oldu. Sormak istediğim şu. Doktor gecede bir kez beslense yeter örnek 12 de emdiyse 4 te kalksın sonra sabah kaçta uyanırsa demişti. Ben genede geceki son emmesinden 4 saat sonrasında uyandırıyorum. Ama uykusunu almamıs oluyor galiba cunku bir saat içinde tekrar 3 saatlik bir uykuya yatıyor ve gün içinde de 3 er saat uyuyor hem emmeden sonra nerdeyse. Bazen 1 saate kalktıgıda olabiliyor. Böyle olunca aksam 7 den gece 1 e kadar uyutmaya calıstığımda oluyor yani o saatleri ayarlayamıyorum. Tabi bunda gaz sancısının etkisi de var. Uyku düzenini oturtmak için suan çok mu erken ? Yada saatleri düzene sokmak için ne yapabilirim ?