Kızlar selam oğlum 4 günlük emziriyorum sürekli iki göğsümü de mi vermeliyim yoksa birini verip uyaninca diğeri mi bi de kaçar dakika vermeliyim ben bu döngüyü anlamadim uyanınca bi gosmgsumu veriyorum 5 dakika kada emiyo sonra bazen tutmuyor bazen diğerine geçiyorum onu da ya o kadar ya daha fazla degisiyo yani bi de sağma işlemini ne zman yapmalıyım sizce hiç emzirm3den sağmak mi gerek emzirip kalanı mi sagmaliyim