Haticeee34 Merhaba . Dört günlük Oğlum var. Emzik veriyorum ara ara. Alışması için. Sizler nasıl alistirdiniz ? Ne sıklıkla verdiniz
Mucizemsin21 Haticeee34 ben o zamanlar korkumdan vermemiştim öğürüyordu canım bende zorlamadım 40 ı çıktı alıştırmaya çalıştım kaç emzik denedim almadı en son aventin emziğini aldı 🥰
bebeksibiriyim Haticeee34 bi hafta sonra annem verdi ilk almadı sonra şıp diye bir çekti alış o alış 😁 avent kullanıyorum
Yamanikomm Haticeee34 6 aylik sadece uykuyu gecerken aliyor onun disinda maalesef bir turlu alistiramadim