Tosbik3056 Yaa açma TV kapat bozuldu de sende 😅 bizde TV yok yani monitör var bitane kocaman onu da aç demez çünkü hiç açık görmedi desem yeri gündüz ben zaten izlemem akşam da eşim çocuk uyuyunca dizi film izler flash takıp ama bizimkide bu ara telefona taktı kafayı görünce istiyor altını değişirken kendi videolarını izliyor aba aba deyip video istiyor altını değişiyorsam açıyorum ama öbür türlü artık telefonu saklıyorum gördüğü gibi geliyor istiyor vermeyince ağlıyor..
Emzik konusunda da 2 tane emziği var biri yedek çantada duruyor genelde biri de yatağında durur ordan çıkarmam bulup alırsa da geri yatağına koyarım sadece uyuyacağo zaman veririm buna özellikle dikkat ettim tavsiye ederim sakla emzikleri yatırırken çıkar 🤭 uyanınca hepsini topla kaldır bulamazsa ememez, 😅 TV de açma onun yerine telefonda çocuk şarkısı falan aç telefonu yukarı kaldır ters çevir ulaşamasın öyle dinleyin oynayın,, 😍❤️🌼