Günaydın sevgili anneler 21 ekimde doktor kontörüsünüz vardı cocugum ishaldi gittimden 4.5 günlük doktor muayene etti bagırsakalrı hakketli probiyotik verdi 15 gğn kullan dedi 10 gündür kullanıyorum azaldı baya ama bugün uyandığınızdan ber 3 kere kaka yaptı arttı ishal kapabilirim bilgisi olan varmı ishal geç geçen bi hastalık galiba 🤦♀️