Arzumca344 Merhaba! Bebelac gold almayı düşünüyorum tok tutuyormu kabızlık yapıyormu aptamil kullanıyoruz suan hangiisi daha iyidir kilo alımı tok tutma açısından
Aleynaktaa Arzumca344 ben bebelac gold kullanıyorum tokluğu iyi, bebelac gold zaten kolik bebekler için bana da doktorum önermişti gaz yapmaması açısından ben memnunum.