cutecute1 senden daha beter bir durumdaydım.. Annelik duygusunu hissedemiyor muyum diyordum.. Nasıl olacak diyordum.. Yemin ederim 4 aylıkken başladı duygu.. Aeni iyice tanıyor, iyice görüyor.. Kızım şuan tam 6 aylık oldu ve her dk özlüyorum uyurken, birbirimize gülüyoruz, canım sıkkınken anlıyor ve sanki moral verir gibi gülümsüyor.. Tam bir arkadaş oluyorsunuz.. 2ay öncesine kadar annem ver bana 2 3 günlüğüne dediğinde sevinirdim.. Ama şimsi ver diyor, ağlasada huzursuzluk arada olsada o kadarrr bağlıyım ki, herşeyine razıyım.. İnan bende senin gibisini daha fazlasını hissediyordum.. Şimdi birşey yapamıyorsun, aktivite desen yapamaz.. Haliyle sıkılıyorsunuz, 2 ay daha sık dişini😍😍😍😍