cutecute1 valla annelik bana öyle bir anda yüklenmedi, ayıplayan olabilir napim öyle ama, evet bebeğimi aylardır bekliyordum onu merak ediyordum onu seviyordum karnımdayken konuşuyordum ama kimse bana uykusuzluktan, yorgunluktan, ağlamalardan bahsetmemişti, dedikleri tek şey bunlar daha iyi günlerindi, korktum haliyle, o ağladı ben ağladım, susturamadım, kendimi inek gibi gördüm, eridim kilo verdim. 4 ay 5 günlük yeni yeni yalnız kalıyorum. Aşığım çok seviyorum ama çok zor geliyor, belki yaştan dolayı, 39 yaşındayım ben, evlenir evlenmez hamile kaldım .