Taze-Anne28 Tadımları ufak ufak bitiriyoruz. Ne zaman öğün vermeliyim ve yemeli. Şuan hiç zorlamadım zaten erkende başladım. Yaklaşık bir aydır 3 gün kuralına göre hep tadım verdim. Ne zaman öğün vermeliyim
Dilanbozkurt Taze-Anne28 canım 9. Aya kadar tadım ve ara öğün. Ana öğünü her zaman anne sütü ve mama olmalı. Yoğurt meyve püresi sebze püresi tadımlık kahvaltı tadımlık çorba BÖyle ilerleyebilirsin
52_58_52 Taze-Anne28 doktorum 5 ay 20 gunluk iken ek gidaya yavas yavas gecebilirsin dedi 6 ay 10 gun olana kadar tadim seklinde gittik. Sonrasinda ilk uyandiginda anne sutu pesine kahvalti pesine anne sutu uyku seansi uyaninca anne sutu corba veya sebze puresi hergun corbadan skilmasin diye o sekilde gidiyoruz
Taze-Anne28 Dilanbozkurt işte o ara öğün miktarı ne kadar olmalı. Ben mesela elma püresi yaptıysam bebeğim 2 kaşık anca yiyor kalanı kalıyor
Taze-Anne28 52_58_52 anne sütünden ne kadar sonra ek besin veriyorsunuz. Şimdi ben okula başlıcam emzirip gitsem üstüne 1 saat sonra uyusa uyanınca kahvaltı yapsa mesela
52_58_52 Taze-Anne28 sabah uyaninca ilk anne sutu veriyorum bazen 40 dk sonra bazen 1 saat sonra veriyorum
Orion Bizde tadımları bitirip 2 ana 1 ara öğüne geçtik.7 ay 5 günlük.ancak yedirmek için yapmadığım kalmıyor oyunla şarkıyla 4 5 kaşık anca yedirebiliyorum.herkeste mi böyle valla üzüldüm bu duruma. Yani herşeye ağız kapalı bitek muzu bitiriyor.